vv Hoogland Voetbalschool

met plezier leren voetballen

Over ons

De vv Hoogland Voetbalschool is sinds het seizoen 2020-2021 actief in de regio Amersfoort en organiseert verschillende activiteiten voor voetballers en trainers.

Professionele trainers

Wij werken uitsluitend met professioneel ingestelde trainers, die geloven in ieders ontwikkelbaarheid en de ontwikkeling van het individu vooropstellen. Al onze trainers zijn opgeleid aan de hand van de Total Soccer Method.

Veilige, leuke en uitdagende leeromgeving

Tijdens onze activiteiten doen wij er alles aan dat iedereen zich prettig voelt. Fouten zijn geen probleem en we stimuleren iedereen creatief te zijn en eigen keuzes te maken. Onze trainers benadrukken voornamelijk dat wat goed gaat.

Gestructureerde trainingen

De vv Hoogland Voetbalschool is een officiële TSM Academy. Dit betekent dat alle trainingen volgens de hoge eisen van de Total Soccer Method worden gegeven. De ontwikkeling van functionele technische vaardigheden staat centraal. Iedere training wordt nauwkeuring voorbereid en heeft een herkenbare structuur.

Voetbalschool

Wekelijks trainen onder leiding van professionele trainers. Naast de technische vaardigheden, krijgt vooral ook de individuele ontwikkeling van spelers en speelsters alle aandacht.

Voetbaldagen

Elke schoolvakantie organiseren wij de vv Hoogland Voetbaldagen. Tijdens deze dagen train je op technische vaardigheden en speel je vele spel- en partijvormen. Uiteraard ook hier aandacht voor de individuele ontwikkeling.

{{ cartItemCount }} item{{ cartItemCount > 1 ? 's' : '' }} {{ cartTotal | currency }}